نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4772
-
الف
+

آتشانی: بعد از «پس از باران» فقط نقش های منفی به من پیشنهاد می شد

«امیر اتشانی» در پیوند با کرکتر خود در سریال «پس از باران» صحبت کرد.

«امیر اتشانی» بازیگر سریال «پس از باران» در یک مصاحبه درباره نقش آفرینی اش در این سریال صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «امیر آتشانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 ، بازی او را در سریال های «پس از باران» و «ستایش2» شاهد بودند ، طی یک مصاحبه درباره نقش آفرینی اش در کرکتر «عمو غلام» صحبت کرد.

آتشانی درپیوند با نقش آفرینی اش در سریال «پس از باران» گفت :« وقتی پیشنهاد بازی در سریال «پس از باران» به من داده شد، ماستری کارگردانی می خواندم؛ زمانی که فلمنامه را خواندم از کرکتر «عموغلام»بسیار خوشم آمد چون شخصیت جالبی داشت.

وی افزود : جالب است که پس از گذشت سال ها، هنوز هم بسیاری نامم را نمی دانند و مرا به اسم «عمو غلام» می شناسند و این نشان می دهد که آن نقش چقدر موفق بوده است؛ نقشی که برای بهتر شدنش وقت و هزینه زیادی را صرف کردم.

«آتشانی»ادامه داد: بازی در سریال «پس از باران» باعث شد در مسیر حرفوی ام کمتر پیشنهادات متنوع داشته باشم.متأسفانه آن زمان که بازیگری را با نقش منفی شروع کردم اطلاع نداشتم که پس از این بیشتر کرکتر های منفی به من پیشنهاد می شود و کارم برای متفاوت بازی کردن، سخت خواهد شد.

وی در پیوند با همین موضوع گفت : در واقع اگر بخواهی در تلویزیون حضور همیشگی داشته باشی، به تکرار می افتی چون پیشنهاداتی که می شود، شبیه یکدیگر است و اگر بخواهی مدتی دور بمانی، از یادها می روی و فراموش می شوی. 

«امیر آتشانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران دانش آموخته رشته کارگردانی تیاتر است.از بهترین آثار وی می‌توان به بازیگری در سریال «پس از باران»،«دولت مخفی» و «افسانه هزار پایان» اشاره کرد.

«امیر آتشانی» در سال ۱۳۷۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون ایران گذراند و یکی از سریال های مهمی که وی در آن نقش آفرینی کرد ، سریال «پس از باران» به کارگردانی «سعید سلطانی» است.

وی با نقش آفرینی در سریال «پس از باران» توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنان خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

«آتشانی» با بازی در این سریال تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم زد و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر «محمود‌ پاک‌نیت»، «کتایون ریاحی»، «مرجان محتشم» و «جهانگیر الماسی» بر تجربه های او افزود.

«امیر آتشانی» در سال 92 به علت بیماری ریوی و مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر